mindenhéten

Tartalmat váltottam. Írások nem a sportról fognak szólni … vagyis nem csak arról ... vagyis kevésbé arról, de marad a sport is.

Utolsó kommentek

Címkék

bkv (1) bl (3) bulvár (5) diéta (1) dvsc (3) dvscén (1) én (44) és (1) film (9) foci (10) görögutazás (1) heti (1) hétvége (5) hirdetés (1) kedvenc (7) kép (1) kiállítás (1) klip (2) könyv (1) kultúra (2) labdarúgás (6) labdarugás (1) magyar (6) magyarfoci (2) movie (4) mozi (5) munka (7) music (11) napi (9) politika (6) sport (13) stat (1) személyes (43) sztrájk (1) tenisz (1) történet (4) tv (2) úszás (1) válogatott (5) vélemény (36) video (14) videó (1) wiw (1) zene (11) Címkefelhő

Friss topikok

Linkblog

Villamoson

2010.05.05. 08:27 | binike | Szólj hozzá!

Címkék: én személyes történet

Kisebbségi ül a villamoson tegnap délután. Nagyon magyaráz a vele szembe ülő ismerősének. Ahogy hallottuk ép börtönbe fog menni. Egyszer csak elkezd énekelni

"Az utcánkban én vagyok a dzsigolllóóóóóóó"

Fél villamos visszafolytott nevetésben figyeli tovább a romapolgártárs beszélgetését majd a következő mondat hagyja el a száját.

"Eltemetem élve ... (5 másodperces hatásszünet) ... majd beledobom a Dunába."

Vizuális tipus vagyok. De ezt hogy fogja kivitelezni?

:D

A bejegyzés trackback címe:

https://mindenheten.blog.hu/api/trackback/id/tr751975717

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása