mindenhéten

Tartalmat váltottam. Írások nem a sportról fognak szólni … vagyis nem csak arról ... vagyis kevésbé arról, de marad a sport is.

Utolsó kommentek

Címkék

bkv (1) bl (3) bulvár (5) diéta (1) dvsc (3) dvscén (1) én (44) és (1) film (9) foci (10) görögutazás (1) heti (1) hétvége (5) hirdetés (1) kedvenc (7) kép (1) kiállítás (1) klip (2) könyv (1) kultúra (2) labdarugás (1) labdarúgás (6) magyar (6) magyarfoci (2) movie (4) mozi (5) munka (7) music (11) napi (9) politika (6) sport (13) stat (1) személyes (43) sztrájk (1) tenisz (1) történet (4) tv (2) úszás (1) válogatott (5) vélemény (36) video (14) videó (1) wiw (1) zene (11) Címkefelhő

Vásárlás

2009.08.13. 09:49 | binike | Szólj hozzá!

Címkék: én személyes

Elhatároztam hogy a görög utazás kedvéért egy két új ruhadarabra beruházok. Tényleg csak egy kettőbe. Leginkább rövidnadrágot/bermudát kerestem. Szóval tegnap meló után nyakamba vettem a „várost” és irány a boltok.

Első megálló a Skála Metro volt. Ez volt a legközelebb. Itt jelen esetbe 2 fizet 3 vihet akció volt/van. Na nézelődtem és kis idő után úgy határoztam hogy két nadrágot fel kéne próbálni. Mivel körbenézés során túl sok emberrel nem találkoztam nem számítottam, hogy a próbafülke környékén tanyáznak a vásárlók. Mindenki kb 25 ruhadarabbal. Megdöbbentem. Mindenki azt hiszi, hogy ilyenkor az akció kilóra van? 2 kilót vesz és 3 kilót vihet? Látván a sort a fülkéknél inkább másik bolt után néztem. Áttipegtem szépen a Westendbe. Ott is a C&A-ba. Olcsó is, meg nagy a választék is. Csak nem nadrágból. Vagyis volt nadrág de ki vesz fel citromsárga bermudát? Vagy hupikéket? Esetleg Rózsaszint? Viszont itt a fülkénén nem volt tumultus. És a fülkés kislány is szemrevaló volt. Egy pólót sikerült is venni. Na nem a kislány miatt. Mivel nadrág még mindig nem volt átsuhantam a Jeans Clubba. Beléptem a boltba és valamiféle sáskajárásra lettem figyelmes. Vásárlási mániába szenvedő nők hada turkált ezerrel. Még a férfi részlegen is.  Aztán rájöttem hogy férfin turkáló nők a barátaiknak hordák a cuccot. De megvolt a csordaösztön is. Egy nő átment a szomszédos asztalra turkálni, szépen követte a többi is. Elkezdtem nézelődi … ki is néztem egy nadrágot gondoltam felpróbálom. Aha persze. Volt négy fülke és kb 15 álltak sorba. Jujj. Mondtam magamba többet nem akarok eljönni … kivárom … 10 percig bírtam. A fülkék előtt tobzódók méregettek és szemükben láttam amint kibeleznek, ha megelőzőm a fülkébe való bemenetelkor. Mivel féltettem életem otthagytam a boltot … jobb a békesség.
 
Viszont a várakozás közben egy érdekes eset történt meg. Az egyik fülkében egy srác volt és a barátnője hordta a ruhákat befele felpróbálásra. A srác csak próbál és próbált. Elege volt a ruhákból. Egyszer csak a bnő megjelent nála lila bermudával hogy próbálja fel. A srác méregette, hogy ezmiez? és kedvesen megjegyezte, hogy ugye ez csak vicc. Majd miután a nőnek nem tetszett elviharzott egy másik ruháért. Pár perc és megis jött egy rózsaszín inggel. Srác részéről szúrós tekintet. Lány mondta hogy ez most a divat. A Válasz: leszarom a divatot ezt akkor sem veszem fel. Majdnem hangosan felnevettem …  
A ruhavásárlási hadművelet egészen 1 órán át tartott. Tovább nem ment … vásárlás nem az én műfajom. Tipikus férfi vagyok ilyen szempontból (és más szempontból is). Első bolt megnéz, megtetszik, megveszi, hazamegy. Ennyi. Ezt most a fülkehiány miatt elmaradt. Nem tudom mikor lesz rá hangulatom ezt megjátszani.

A bejegyzés trackback címe:

https://mindenheten.blog.hu/api/trackback/id/tr551306593

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása