mindenhéten

Tartalmat váltottam. Írások nem a sportról fognak szólni … vagyis nem csak arról ... vagyis kevésbé arról, de marad a sport is.

Utolsó kommentek

Címkék

bkv (1) bl (3) bulvár (5) diéta (1) dvsc (3) dvscén (1) én (44) és (1) film (9) foci (10) görögutazás (1) heti (1) hétvége (5) hirdetés (1) kedvenc (7) kép (1) kiállítás (1) klip (2) könyv (1) kultúra (2) labdarúgás (6) labdarugás (1) magyar (6) magyarfoci (2) movie (4) mozi (5) munka (7) music (11) napi (9) politika (6) sport (13) stat (1) személyes (43) sztrájk (1) tenisz (1) történet (4) tv (2) úszás (1) válogatott (5) vélemény (36) video (14) videó (1) wiw (1) zene (11) Címkefelhő

Friss topikok

Linkblog

Sokkot kaptam

2009.11.03. 09:29 | binike | 1 komment

Címkék: vélemény tv én személyes

Nem tudom hogy a TV-től lehet-e sokkot kapni. Lehet nekem sikerült tegnap. Mivel kicsit göthös vagyok ezért már délután 4-kor leléptem a munkahelyről. Így már 5 előtt otthon voltam. Gyors gyógyszerezés, némi kaja és befekvés az ágyba. Magam mellé helyeztem a távirányítókat és kapcsolgattam. Közben kedves ellátott teával. Megjegyzem lázam nem volt és remélem így is marad.

Szóval a délután a Joshi (Józsí friend) barát és maóunika ssóóóval kezdésnek. Szerintem egyenként sokkolóak de így párban, kapcsolgatva .. . mind a két adásban olyan nők beszéltek akiknek több fülük volt mint foguk. Ezek a nők persze ordítottak a másikra ebből kifolyólag semmit nem lehetett érteni hogy mit is akar mondani. És ez megy egy órán keresztül. A TV2-ös müsornál még SMS csík is van. Na azokat is érdemes olvasni. A sok okos beíró.
Na de lépjünk tovább ezeken mert ezekről a műsorokról már hallottunk sokat. Sőt ügye rengeteg video kering a neten ezekről a műsorokról.
A következő felüdülés az a főzős műsorok. Ezek valami „csodák”. Tegnap a retekklubbos vacsoracsatát sikerült megnézni. Épp a mindenki által szeretett Hajdú Péter főzött. Két szösszenet:
- Sarka Kata (Hajdúné) segíteni akart kedves férjecskéjének. Meg is kérdezte tőle hogy miben tudna segíteni. A mi „petink” csak annyit felelt Csak csodálj.
- a mi „sóómen petink” kezébe veszi a borsörlő berendezést és odafordul kedves Katához mondván hogy ez nem őrölt bors hol van az őrölt bors mert az kell. Ekkor beszól a háttértből Katácska hogy elég csak csavargatni a berendezés fejét és az egész borsból őrölt lesz. Ekkor már kicsit szomorúan néztem tovább, hogy ilyenek a mi hírességeink és bambultam tovább a műsort.
A délutáni - esti TV nézést  csúcspontja mi más lett volna, mint a BENKŐ feleséget keres című aztamiafaszkurvaannya műsor. Nem értem … nem értem ezt a műsort, de leginkább a szereplőket. Vagyis őket nem. Ők jöttek hírnévrért. a maguk 15 percéért. A szereplők vén kiéhezett kurvák. Azt mondja inteligenciájával fogja elbűvölni a Benkőt. Kit és mivel? Jaistenem. Ja meg hogy inteligenciájával fogja megverni ellenfeleit. Mivel? Jajistenem. Fájt a műsor. Ez kell a népnek? Tényleg EZ? Atya úúúúrrrr Isten.
Ez az délutánesti tv-műsorok nézése egy évre kielégítette kulturálódásomat.  

A bejegyzés trackback címe:

https://mindenheten.blog.hu/api/trackback/id/tr861494886

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása