mindenhéten

Tartalmat váltottam. Írások nem a sportról fognak szólni … vagyis nem csak arról ... vagyis kevésbé arról, de marad a sport is.

Utolsó kommentek

Címkék

bkv (1) bl (3) bulvár (5) diéta (1) dvsc (3) dvscén (1) én (44) és (1) film (9) foci (10) görögutazás (1) heti (1) hétvége (5) hirdetés (1) kedvenc (7) kép (1) kiállítás (1) klip (2) könyv (1) kultúra (2) labdarugás (1) labdarúgás (6) magyar (6) magyarfoci (2) movie (4) mozi (5) munka (7) music (11) napi (9) politika (6) sport (13) stat (1) személyes (43) sztrájk (1) tenisz (1) történet (4) tv (2) úszás (1) válogatott (5) vélemény (36) video (14) videó (1) wiw (1) zene (11) Címkefelhő

Friss topikok

Linkblog

Magyar bajnokság átszervezése ahogy egy szurkoló szeretné

2010.01.14. 09:34 | binike | 1 komment

Címkék: vélemény sport én foci magyarfoci

Többször megírtam már különböző fórumokon hogy a magyar nemzeti bajnokság első osztályát kicsit izgalmasabbá kéne tenni. Ma olvastam hogy az Újpest tulajdonosa előállt egy ötlettel de én ezt kicsit talán finomítanám.

Tehát az én tervezetem ami szerintem kicsit racionálisabb.
 
Első körben 12 csapatos lenne a első osztály. Az őszi szezon 22 meccse lemenne szépen oda vissza vágó alapon. Majd az első 8 helyezett oda visszavágó (14 meccs) alapján eldöntené a bajnoki sorsát. A második körös részbe a csapatok az egymás elleni pontjaikat vinnék. Így igazságos szerintem. Lenne értelme pl ha az utolsóval játszik az első és már mindketten másodikkörösök. Mert lehet hogy az akkori nyolcadik az egymás elleni eredmények alapján a második kört már 5 helyen kezdi meg. Harc lenne minden meccs. Az első osztály utolsó négy helyezettje a másodosztály nyugati keleti csoportjának első két helyezettjével (amik szintén 12 csapatos) játszana oda vissza alapon lévő kiesés elleni rájátszást. Itt mindenki nulláról indulna. A másodosztály maradék 10 csapata pedig további küzdelmeket a bentmaradásért (egymás elleni pontok alapul véve).
 
Röviden ennyi … ez szerintem egy izgalamas bajnokság lenne … lenne minden ami számít, mert a magyar ember aki szereti a foci pl nagyon szeret számolni.

A bejegyzés trackback címe:

https://mindenheten.blog.hu/api/trackback/id/tr861671314

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása