mindenhéten

Tartalmat váltottam. Írások nem a sportról fognak szólni … vagyis nem csak arról ... vagyis kevésbé arról, de marad a sport is.

Utolsó kommentek

Címkék

bkv (1) bl (3) bulvár (5) diéta (1) dvsc (3) dvscén (1) én (44) és (1) film (9) foci (10) görögutazás (1) heti (1) hétvége (5) hirdetés (1) kedvenc (7) kép (1) kiállítás (1) klip (2) könyv (1) kultúra (2) labdarugás (1) labdarúgás (6) magyar (6) magyarfoci (2) movie (4) mozi (5) munka (7) music (11) napi (9) politika (6) sport (13) stat (1) személyes (43) sztrájk (1) tenisz (1) történet (4) tv (2) úszás (1) válogatott (5) vélemény (36) video (14) videó (1) wiw (1) zene (11) Címkefelhő

A skype és a spam

2009.08.14. 11:45 | binike | Szólj hozzá!

Lassan nincs olyan program, oldal, levelező amin ne kapnék spamet. Addig vicces volt a dolog hogy mondjuk saját e-mail címemről küldök magamnak kéretlen levelet, vagy saját e-mail címemről kapok más nevében kéretlen levelet. Ezt már megszoktam, és egyből a spam-fiókban landol. Nem idegesítem magam vele. Azzal is tisztában vagyok hogy ha egy csevegő oldalra beregisztrálok ott is kapok mindenféle levelet, amit egy magyar fordító programmal lefordítottak le. Ez még vicces is … de azt hogy kb 2 hete mindenféle emberkék a skype-n küldenek üzenetet hogy mennyire unatkozik és hogy nézzem meg az oldalt és ott mutat minden magából … már nagyon unom …

Anno mondjuk a MSN-t azért szedtem le gépről mert nem láttam értelmét hogy mindenféle hülyegyerek szórakozik és poénból felvesz embereket és írogatnak neki faszságokat. Arról nem beszélve, hogy minden betűt egy kép illusztrált és nem tudtam elolvasni hogy mit írt a másik …

A skype-t meg csak a barátok ismerik. De ha rendszeres lesz a spam itt is ez a progi is repül

A bejegyzés trackback címe:

https://mindenheten.blog.hu/api/trackback/id/tr851308913

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása