mindenhéten

Tartalmat váltottam. Írások nem a sportról fognak szólni … vagyis nem csak arról ... vagyis kevésbé arról, de marad a sport is.

Utolsó kommentek

Címkék

bkv (1) bl (3) bulvár (5) diéta (1) dvsc (3) dvscén (1) én (44) és (1) film (9) foci (10) görögutazás (1) heti (1) hétvége (5) hirdetés (1) kedvenc (7) kép (1) kiállítás (1) klip (2) könyv (1) kultúra (2) labdarúgás (6) labdarugás (1) magyar (6) magyarfoci (2) movie (4) mozi (5) munka (7) music (11) napi (9) politika (6) sport (13) stat (1) személyes (43) sztrájk (1) tenisz (1) történet (4) tv (2) úszás (1) válogatott (5) vélemény (36) video (14) videó (1) wiw (1) zene (11) Címkefelhő

Friss topikok

Linkblog

Rég jártam erre

2010.08.04. 08:56 | binike | Szólj hozzá!

Címkék: én személyes

Húúú … de rég csináltam valamit a bloggon. Kicsit sem volt kedvem írni semmit. A vb kezdetekor jelentkeztem utoljára. Azóta a vb-nek vége! Spanyolok nyerték. Régen minden meccset megnéztem volna. De azok az idők elmúltak. Elejétől a lefújásig jó ha 2-3 meccset láttam. Aztán volt egy kemény melóm. Volt hogy miatta éjfél után indultam haza. Meg ott van a szabadság is. Végre sikerült a gőzt kiengedni. Egy este butára ittam magam. És jártam Rómában is. Egy hétig sétáltunk Róma utcáin. Az utazás után legénybúcsú és filmdömping volt pihenés képp. Majd ha lesz kedv szépen lassan leírom ezeket.

Most meg megint melózok. Vagyis itt a melóhelyen próbálom kipihenni az utazás és a szabadság okozta fáradságot. Eddig egész jól haladok.  

A bejegyzés trackback címe:

https://mindenheten.blog.hu/api/trackback/id/tr342197552

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása