mindenhéten

Tartalmat váltottam. Írások nem a sportról fognak szólni … vagyis nem csak arról ... vagyis kevésbé arról, de marad a sport is.

Utolsó kommentek

Címkék

bkv (1) bl (3) bulvár (5) diéta (1) dvsc (3) dvscén (1) én (44) és (1) film (9) foci (10) görögutazás (1) heti (1) hétvége (5) hirdetés (1) kedvenc (7) kép (1) kiállítás (1) klip (2) könyv (1) kultúra (2) labdarugás (1) labdarúgás (6) magyar (6) magyarfoci (2) movie (4) mozi (5) munka (7) music (11) napi (9) politika (6) sport (13) stat (1) személyes (43) sztrájk (1) tenisz (1) történet (4) tv (2) úszás (1) válogatott (5) vélemény (36) videó (1) video (14) wiw (1) zene (11) Címkefelhő

Elegem van

2009.11.10. 18:09 | binike | Szólj hozzá!

Címkék: munka én személyes

Kezd nagyon elegem lenni a mai napból. Hülye pályázat. Már második napja az egész cég egy szaros pályázaton gürcöl. Mindenki. Én is. Kaptam rész ... csináltam úgy, hogy azt se tudtam jó-e egyáltalán. Most van fönöknél megnézésen. Várom mi a reakció. Olyan 20 oldal tömény geofizika. És még nincs kész mert egy nagy része még nincs meg amit egy alvállakozó most csinál. fasza. Most meg már este 6 van. Azt megkapom, elolvasom, beszerkeztem, kiegészítem ... ebből ma éjszakázás lesz.    

A bikácsi wellness, fittnes hétvégéről írok amikor lesz időm.

Na mentem tovább dógoznyi.

A bejegyzés trackback címe:

https://mindenheten.blog.hu/api/trackback/id/tr881515998

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása