mindenhéten

Tartalmat váltottam. Írások nem a sportról fognak szólni … vagyis nem csak arról ... vagyis kevésbé arról, de marad a sport is.

Utolsó kommentek

Címkék

bkv (1) bl (3) bulvár (5) diéta (1) dvsc (3) dvscén (1) én (44) és (1) film (9) foci (10) görögutazás (1) heti (1) hétvége (5) hirdetés (1) kedvenc (7) kép (1) kiállítás (1) klip (2) könyv (1) kultúra (2) labdarúgás (6) labdarugás (1) magyar (6) magyarfoci (2) movie (4) mozi (5) munka (7) music (11) napi (9) politika (6) sport (13) stat (1) személyes (43) sztrájk (1) tenisz (1) történet (4) tv (2) úszás (1) válogatott (5) vélemény (36) video (14) videó (1) wiw (1) zene (11) Címkefelhő

Friss topikok

Linkblog

Én ezt nem értem

2009.08.17. 09:54 | binike | Szólj hozzá!

Címkék: vélemény tv sport magyar foci dvsc labdarúgás

Én ezetet ne mértem! És sose fogom megérteni. Szóval. Adva van egy nagy kereskedelmi tévécsatorna aki nagy dirrel-durral beharangozza, hogy a BL közvetítési jogokat x évre megszerezte. Megjegyzem ezzel nagyot fogott. Pénzügyileg biztos. Namármost. Kijelentették, hogy csak kedden adnak meccset?! Érti ezt valaki? Miért csak kedden? Az összes jó meccset lezsírozták hogy keddre teszik? A szerdai meccseket meg a digisport adja? Azt pl nem sokan tudják fogni. Mi lesz a szerdai meccsekkel? Az smafu?

Én ezt nem értem. Ha én lennék a kertévé elnöke szerdán is kizárólagos jogot élvezne a BL oszt jóvilág. Így elég sok háztartásban kedden szerdán a TV2 menne és mondjuk a kiskocsmák 95%-ban is! Így meg puhapöcsnek fogják titulálni a tv2 és mégjobban utálni. Ja arról nem beszélve hogy a netes onlinetv tovább fogják erősíteni. Továbbra is a kérdésem a szerdai meccseket miért nem lehet közvetíteni? MIÉRT? De tovább megyek. A Tv2 pl miért nem tudja a még versenyben lévő DVSC meccsét közvetíteni? Azért mert szerdán van? Bazdmeg. Akármilyen jó meccs lesz a Celtic-Arsenal kedden de kurvára nem fog érdekelni. Inkább érdekel a Levszki-DVSC. ÓÓÓÓÓÓÓ hogy rohadjatok meg. Amúgy meg úgyanúgy ad a Digisport most kedden is BL selejtező meccset mi kertévé. Így mi értelme? Hm kedves tv2. És ha mondjuk 4-es kap a Debrecen Szófiában nem adjátok mert eldőlt a mérkőzés és érdektelen pénzügyileg? EZ A MAGYAR TELEVIZIÓZÁS! A retekklub is megszerzi a válogatott meccseket de ami pénzügyileg szar a továbbadja. Én ezt továbbra sem értem. Hogy egy manapság szállóigévé vált mondatot idézzek „senkiháziak kezében van a popszakma”. Ez a mondat átírható szabadon … Szerintem.

A bejegyzés trackback címe:

https://mindenheten.blog.hu/api/trackback/id/tr361314466

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása