mindenhéten

Tartalmat váltottam. Írások nem a sportról fognak szólni … vagyis nem csak arról ... vagyis kevésbé arról, de marad a sport is.

Utolsó kommentek

Címkék

bkv (1) bl (3) bulvár (5) diéta (1) dvsc (3) dvscén (1) én (44) és (1) film (9) foci (10) görögutazás (1) heti (1) hétvége (5) hirdetés (1) kedvenc (7) kép (1) kiállítás (1) klip (2) könyv (1) kultúra (2) labdarúgás (6) labdarugás (1) magyar (6) magyarfoci (2) movie (4) mozi (5) munka (7) music (11) napi (9) politika (6) sport (13) stat (1) személyes (43) sztrájk (1) tenisz (1) történet (4) tv (2) úszás (1) válogatott (5) vélemény (36) video (14) videó (1) wiw (1) zene (11) Címkefelhő

Friss topikok

Linkblog

Fogyókúra

2010.01.07. 09:49 | binike | Szólj hozzá!

Címkék: én személyes diéta

Mivel így év végi nagy zabálásba majdnem elértem a vágásérett súlyt (80 kg) elkezdtem a nálam már bevált levesdiétát. Ezt én találtam ki (vagyis nem tudom hogy valaki csinált már ilyet vagy sem). Abból áll hogy egy bizonyos ideig ebédre csak levest eszek vacsorára pedig gyümölcsöt vagy levest. A levesbe nincs hús. Reggeli továbbra is marad a szokásos az eddig megszokott dolog. Szóval bármi. De nem több az eddiginél. Miért? Mert kell az energia és mert meghalnék ha azt is változtatni kéne.  

Ezzel a diétával csak egy baj van … mégpedig az hogy rendszeresen kell főzni hozzá levest. Hazamegyek és jönnek a különböző levesek elkészítése. Sima egyszerű zöldségkrémleves, hagymaleves, hamisgulyás, borsó leves, káposztaleves, karfiolleves stb.
Eredménye már van a dolognak. Hétfőn kezdtem és már 1 kiló lejött. Persze valszeg több is lement volna ha valamilyen mozgást is végeznék de azt majd akkor ha már hozzászoktam a folyamatos éhség érzethez. Elkezdem majd a szobabringázást meg a … hu … nem tudom mi a neve … anyám pedig én vettem … na mindegy … azt is használni fogom. Meg majd amikor már jobb idő lesz a bokasúlyt a futáshoz … az de fincsi.  

A bejegyzés trackback címe:

https://mindenheten.blog.hu/api/trackback/id/tr501653494

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása