mindenhéten

Tartalmat váltottam. Írások nem a sportról fognak szólni … vagyis nem csak arról ... vagyis kevésbé arról, de marad a sport is.

Utolsó kommentek

Címkék

bkv (1) bl (3) bulvár (5) diéta (1) dvsc (3) dvscén (1) én (44) és (1) film (9) foci (10) görögutazás (1) heti (1) hétvége (5) hirdetés (1) kedvenc (7) kép (1) kiállítás (1) klip (2) könyv (1) kultúra (2) labdarúgás (6) labdarugás (1) magyar (6) magyarfoci (2) movie (4) mozi (5) munka (7) music (11) napi (9) politika (6) sport (13) stat (1) személyes (43) sztrájk (1) tenisz (1) történet (4) tv (2) úszás (1) válogatott (5) vélemény (36) video (14) videó (1) wiw (1) zene (11) Címkefelhő

Friss topikok

Linkblog

Kifakadtam

2010.02.17. 12:14 | binike | Szólj hozzá!

Címkék: vélemény politika én

 

Valahogy engem már nem tud lázba hozni a politika. Eldöntött tény hogy én egy voks leadása miatt nem fogok minimum másfél órát utazni oda majd ugyanennyit vissza. Valahogy nem érdekel az hogy FIDESZ, MSZP, SZDSZ, MDF, Jobbik, LMP(-vas), Civil Mozgalom és még ki tudja hány párt jellegű csoportosulás fog indulni a választáson. Jönnek most a cédulázással és járják a házakat bekopogva, becsengetve és kérdik hogy cédula van-e még? Ha elhajtom az a baj ha nem akkor az. De ha nem nyitok ajtót akkor meg visszajön. Mondjuk akkor is visszajön ha nemet mondok. Hátha meggondolom magam. De majd jön a következő botrány, már látom. Kígyót békét mondanak egymásra a hamisított és lopkodott cédulák miatt. Jaj … már most hogy unom. De az a baj hogy ennek a cédulázásnak a problematikáját mindegyik párt nagyon jól ismeri de változtatni nem akar. Egyszer azért mert ha mondjuk a Fityesz felhozza hogy változtassuk meg a törvényt és vegyük ki a cédulát belőle a Maszop csak azért nem fogadja el mert Fityeszes kezdeményezés. És persze fordítva is megvan ez. Valahogy olyan fincsi mazoizmussal egyenértékű az ahogy az összes párt fröcsögi egymásra vádjaikat és csak azért nem nyit a másik felé mert ezt szereti hallani. És persze akkor hol maradna a címlap.
És még egy dolog. Nem asszisztálok ahhoz hogy ezek az én felhatalmazásommal a nép nevében saját zsebüket tömjék. Mert azt teszik. Az arcunkba hazudnak négy éven keresztül most meg kuncsorognak és fűt fát ígérnek. Hát elmentek a jóóóó büddddőőőősss picsába tisztelt házban seggeteket vakaró szarházi banda.
MUFF ÉN BESZÉLTEM. (ez az utolsó mondat nagyon bennem volt)

A bejegyzés trackback címe:

https://mindenheten.blog.hu/api/trackback/id/tr831765859

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása