mindenhéten

Tartalmat váltottam. Írások nem a sportról fognak szólni … vagyis nem csak arról ... vagyis kevésbé arról, de marad a sport is.

Utolsó kommentek

Címkék

bkv (1) bl (3) bulvár (5) diéta (1) dvsc (3) dvscén (1) én (44) és (1) film (9) foci (10) görögutazás (1) heti (1) hétvége (5) hirdetés (1) kedvenc (7) kép (1) kiállítás (1) klip (2) könyv (1) kultúra (2) labdarugás (1) labdarúgás (6) magyar (6) magyarfoci (2) movie (4) mozi (5) munka (7) music (11) napi (9) politika (6) sport (13) stat (1) személyes (43) sztrájk (1) tenisz (1) történet (4) tv (2) úszás (1) válogatott (5) vélemény (36) video (14) videó (1) wiw (1) zene (11) Címkefelhő

Friss topikok

Linkblog

BKV sztrájk tapasztalat

2010.01.12. 08:23 | binike | Szólj hozzá!

Címkék: vélemény én személyes bkv sztrájk

olvasom hogy mekkora káosz meg micsoda felfordulás ... apjuk faszát ... metróval hamarabb bent voltam mint szoktam. Feleannyian járnak most a metrókon mint egyébként ... öszintén szólva azoknak tényleg gáz akiknek a közelében nincs metró. Kocsi helyzet? A nyugatinál a híd alatt pl egy autó sem parkolt. Rendszerint 8 körül már alig szokott hely lenni ... most nulla kocsi parkolt ott. Mivan??? csak nekem tünik úgy hogy csendesebb a város még kocsi is kevesebb jár ...........

Update: Az kicsit mókás mikor a sárga villamos helyett egy sárga Suzuki hajt végig a sineken :D

A bejegyzés trackback címe:

https://mindenheten.blog.hu/api/trackback/id/tr631665565

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása