mindenhéten

Tartalmat váltottam. Írások nem a sportról fognak szólni … vagyis nem csak arról ... vagyis kevésbé arról, de marad a sport is.

Utolsó kommentek

Címkék

bkv (1) bl (3) bulvár (5) diéta (1) dvsc (3) dvscén (1) én (44) és (1) film (9) foci (10) görögutazás (1) heti (1) hétvége (5) hirdetés (1) kedvenc (7) kép (1) kiállítás (1) klip (2) könyv (1) kultúra (2) labdarúgás (6) labdarugás (1) magyar (6) magyarfoci (2) movie (4) mozi (5) munka (7) music (11) napi (9) politika (6) sport (13) stat (1) személyes (43) sztrájk (1) tenisz (1) történet (4) tv (2) úszás (1) válogatott (5) vélemény (36) video (14) videó (1) wiw (1) zene (11) Címkefelhő

Friss topikok

Linkblog

R.I.P. pálinkafeszivál

2010.04.19. 13:35 | binike | Szólj hozzá!

Címkék: vélemény én személyes kedvenc

Hétvége … pálinka fesztivál … Gyulán. Szokásos évi kiruccanás. Csak sajnos elvesztette báját ez a rendezvény is. Elment az anyagiasság a pénz felé. A minél nagyobb bevétel és profit irányában. 2003-ban az első pálinkafesztiválomon nagyon jól éreztem magam. Sajnos most már semmi nem maradt belőle. Anno még ingyen lehetett bejutni … és a kóstolás is ingyen volt. A kiállítók a portékájukat a bolti ár közelében árulták. Most a hétvégén viszont valami brutális drágaság volt ezen rendezvényen. Pénteken néztünk ki. Az hogy beugrót kell fizetni az még oké. A 900 forint nem volt vészes. De ami viszont bent volt az valami hihetetlen volt. A kóstolás 200-600 forint között volt és a 0,5 liter nemes nedű a bolti árnál min 30 % drágábban adták. Ezt onnan tudom/sejtem mivel hogy vasárnap délelőtt a gyulai Kossuth téren lévő pálinkaházban az a pálinka amit kóstoltunk és néztünk, a kinti árnál jóval kevesebbért meg lehetett venni. 3 órát voltunk pénteken bent. Eközben belépőt fizettem, ettem egy roston csirkemellet és 3 standon kóstoltam pálinkát. Ez több mint 5 ezer forintomba fájt. Ennyit nem ér az egész.

Ja hogy a fellépőket is valamiből finanszírozni kell? Háátt Őszintén megmondom Tóth Gabi koncenrt jó volt. A Somló amit hallottam az nagyon unalmasra sikeredett. A Király testvérek fellépését meg a kívülről lehetett hallani … uhh a Viktor milyen gyengén énekel az valami hihetetlen. Részemről a Fásy mulató meg egyébként is a kihagyható rész. Szóval a kevesebb itt talán jobb lett volna …
Az viszont tény hogy a financiális dolgok miatt néhány vendéget elvesztett a gyulai pálinkafesztivál. 8 évig látogattam ezt a rendezvényt de 2010-es volt az utolsó. Sok ismerős jött hívásomra és éreztem úgy ahogy jól magát … sajnos az már nem az a fesztivál ami régen volt.    

A bejegyzés trackback címe:

https://mindenheten.blog.hu/api/trackback/id/tr171934160

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása