mindenhéten

Tartalmat váltottam. Írások nem a sportról fognak szólni … vagyis nem csak arról ... vagyis kevésbé arról, de marad a sport is.

Utolsó kommentek

Címkék

bkv (1) bl (3) bulvár (5) diéta (1) dvsc (3) dvscén (1) én (44) és (1) film (9) foci (10) görögutazás (1) heti (1) hétvége (5) hirdetés (1) kedvenc (7) kép (1) kiállítás (1) klip (2) könyv (1) kultúra (2) labdarugás (1) labdarúgás (6) magyar (6) magyarfoci (2) movie (4) mozi (5) munka (7) music (11) napi (9) politika (6) sport (13) stat (1) személyes (43) sztrájk (1) tenisz (1) történet (4) tv (2) úszás (1) válogatott (5) vélemény (36) video (14) videó (1) wiw (1) zene (11) Címkefelhő

Friss topikok

Linkblog

Hétvégi tivornya és következményei

2010.02.15. 09:08 | binike | Szólj hozzá!

Címkék: hétvége én személyes

 

Rég volt az hogy én szombat este egyedül a haverokkal elmentem szittyózni. Most ezt történt. Kedves fejfájásra és hányingerre hivatkozva inkább pihent. Én kimenőt kaptam és mehettem. Szombat este … haverok … sör … pálinka … bowling. Igéretem szerint uccsó busszal haza. Na … az este jól sikerült. Ittam 3 sört meg 3 felest … ezt azért írom le mert ez még infó lesz a végén. Bowling nem úgy sikerült … egyszóval szar voltam. A bowling elején még a golyót is a lábamra ejtettem. Hatását még most is érzem. A jobb lábam és seggem jobb oldala kicsit fáj. De ez vele jár. Uccsó buszt is elértem … lefeküdtem de másnap reggel  … atya ég. Rég éreztem maga ilyen rosszul. Anyám. Először csak a fejem fájt. Hasogatott … darabokra akart esni … a kis manók nagyon építkeztek a buksimba. Aztán amikor a fejfájás kezdett alább hagyni jött a szádülés és a hányinger. Ilyen rohamokba … egészen délelőtt 11-ig. amikor is úgy döntött a gyomrom hogy itt az ideje üríteni. Olyan színeset ásítottam hogy csak na … 3 sör és 3 pálinka … ennyitől kész voltam mint a matekházi … jézusom … ennyire kijöttem a gyakorlatból. Nem bírom a piát. Öregszem és ez elszomorít

 

 

A bejegyzés trackback címe:

https://mindenheten.blog.hu/api/trackback/id/tr861759361

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása