mindenhéten

Tartalmat váltottam. Írások nem a sportról fognak szólni … vagyis nem csak arról ... vagyis kevésbé arról, de marad a sport is.

Utolsó kommentek

Címkék

bkv (1) bl (3) bulvár (5) diéta (1) dvsc (3) dvscén (1) én (44) és (1) film (9) foci (10) görögutazás (1) heti (1) hétvége (5) hirdetés (1) kedvenc (7) kép (1) kiállítás (1) klip (2) könyv (1) kultúra (2) labdarugás (1) labdarúgás (6) magyar (6) magyarfoci (2) movie (4) mozi (5) munka (7) music (11) napi (9) politika (6) sport (13) stat (1) személyes (43) sztrájk (1) tenisz (1) történet (4) tv (2) úszás (1) válogatott (5) vélemény (36) video (14) videó (1) wiw (1) zene (11) Címkefelhő

Reggeli humor

2010.02.18. 08:48 | binike | Szólj hozzá!

Címkék: én személyes történet

Megint jól indult a reggel. Szokásos net túrámon voltam mikor elértem a blogokhoz. Kedvenc blogok új írásait és hozzászólásait elolvasom. És mindig akad egy két gyöngyszem. Most egy a hozzászólásokban talált párbeszéd részletet osztanék meg persze nevek nélkül. Akinek kell a blog címe mert szeretne nevetni egy szomorú esős napon keressen meg.

A: Isteneeemmmmm. Szociálpolitika az egy társadalomtudományi ágazat, azzal foglalkozik, hogy megpróbálja elérni, hogy ne dögöljön éhen a társadalom.
Kezded tényleg kihúzni a gyufát.
Nem szoknál mégis rá, hogy rágooglezol dolgokra mielőtt pofázol?

B: jó értem, szóval vmi élelmiszeripari dolog!

A bejegyzés trackback címe:

https://mindenheten.blog.hu/api/trackback/id/tr641768146

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása