mindenhéten

Tartalmat váltottam. Írások nem a sportról fognak szólni … vagyis nem csak arról ... vagyis kevésbé arról, de marad a sport is.

Utolsó kommentek

Címkék

bkv (1) bl (3) bulvár (5) diéta (1) dvsc (3) dvscén (1) én (44) és (1) film (9) foci (10) görögutazás (1) heti (1) hétvége (5) hirdetés (1) kedvenc (7) kép (1) kiállítás (1) klip (2) könyv (1) kultúra (2) labdarúgás (6) labdarugás (1) magyar (6) magyarfoci (2) movie (4) mozi (5) munka (7) music (11) napi (9) politika (6) sport (13) stat (1) személyes (43) sztrájk (1) tenisz (1) történet (4) tv (2) úszás (1) válogatott (5) vélemény (36) video (14) videó (1) wiw (1) zene (11) Címkefelhő

Friss topikok

Linkblog

FIlm I.

2009.08.14. 10:14 | binike | Szólj hozzá!

Címkék: vélemény film movie

Utóbbi időben már csak hétvégén marad idő egy kis filmnézésre. Sajnos teszem hozzá. Hétközben este már fáradság … meg nem kezdek el filmet nézni 10-kor. Főleg úgy, hogy másnap kelni kell és menni dolgozni. Szóval nincs idő. De hétvégén aztán pótlás van ezerrel. Legutóbb sikerült megnézni egy jó kis vígjátékot. Bár nem vagyok oda a vígjátékokért ez jó volt. A Másnaposok (Hangover) kifejezetten jó kis film. Olyan elfelejtem a gondomat másfélóráig film. Tele jó kis helyzetkomikummal. Én legalábbis élveztem. A filmből mondjuk kihagyhatták volna Mike Tyson-t mert nagyon nem illik a képbe és rettentően rossz színész (feliratosan néztem és mégjobban átjött a nemtudommitkellcsinálni feeling). Most néztem meg az egyik filmes oldalon a film a jelen állás szerint 75. minden idők legjobb filmje a olvasok szerint. Hmmm…. Nem rossz akkor egyezik a vélemény.

 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
Tartalom: Legénybúcsú Las Vegasban 4 fővel. Az este durva és még a vőlegényt is elveszítik. Az este összerakása és a helyszínek meglátogatása és miközben egyre több dolgot megtudnak az estéről egyre nagyobb bajba kerülnek. De a vége happy end. Mi más is lehetne. Részemről 5* a film.

A bejegyzés trackback címe:

https://mindenheten.blog.hu/api/trackback/id/tr531308713

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása