mindenhéten

Tartalmat váltottam. Írások nem a sportról fognak szólni … vagyis nem csak arról ... vagyis kevésbé arról, de marad a sport is.

Utolsó kommentek

Címkék

bkv (1) bl (3) bulvár (5) diéta (1) dvsc (3) dvscén (1) én (44) és (1) film (9) foci (10) görögutazás (1) heti (1) hétvége (5) hirdetés (1) kedvenc (7) kép (1) kiállítás (1) klip (2) könyv (1) kultúra (2) labdarugás (1) labdarúgás (6) magyar (6) magyarfoci (2) movie (4) mozi (5) munka (7) music (11) napi (9) politika (6) sport (13) stat (1) személyes (43) sztrájk (1) tenisz (1) történet (4) tv (2) úszás (1) válogatott (5) vélemény (36) video (14) videó (1) wiw (1) zene (11) Címkefelhő

Friss topikok

Linkblog

Fáradtság

2009.12.03. 10:35 | binike | Szólj hozzá!

Címkék: munka én személyes

A hét elején környezetvédelmi munkák miatt Ajkán voltam kénytelen lenni. Két nap megtenni Ajka-Budapest viszonylatot korai indulással (fél5) és késői érkezéssel (7-8 között) elég fárasztó. A tegnapi nap ebből kifolyólag elég rövidre sikerült. Az angol óra sem sikerült úgy ahogy kellett volna. Elég sík volt az agyam (vagy ami azon a helyen van). Mire hazaértem már nagyon álmos voltam. Fél 9-kor már aludtam. Most se vagyok fitt, de tartom magam. Nagyon várom a hétvégét. Kiderült dec 19-én fogok az évben utoljára dolgozni. Ez nagyon jó hír. Rám fog férni ez a kis pihi.

A bejegyzés trackback címe:

https://mindenheten.blog.hu/api/trackback/id/tr341570712

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása