mindenhéten

Tartalmat váltottam. Írások nem a sportról fognak szólni … vagyis nem csak arról ... vagyis kevésbé arról, de marad a sport is.

Utolsó kommentek

Címkék

bkv (1) bl (3) bulvár (5) diéta (1) dvsc (3) dvscén (1) én (44) és (1) film (9) foci (10) görögutazás (1) heti (1) hétvége (5) hirdetés (1) kedvenc (7) kép (1) kiállítás (1) klip (2) könyv (1) kultúra (2) labdarugás (1) labdarúgás (6) magyar (6) magyarfoci (2) movie (4) mozi (5) munka (7) music (11) napi (9) politika (6) sport (13) stat (1) személyes (43) sztrájk (1) tenisz (1) történet (4) tv (2) úszás (1) válogatott (5) vélemény (36) videó (1) video (14) wiw (1) zene (11) Címkefelhő

Friss topikok

Linkblog

Hétvégi filmek

2010.01.11. 09:19 | binike | Szólj hozzá!

Címkék: vélemény video film mozi én személyes

Pénteken délután az UPC új akciójának keretében megrendeltük a HBO MaxPak-ot. Ebbe beletartozik az összes HBO-s csatorna. Ennek keretében egy régi klasszikust néztünk meg péntek este a Testrablók támadását (1978). Ez egy hamísítatlan retro movie. Donald Sutherland és Jeff Goldblum akik ismertek még a mai kor emberének. Belegondolok ez a film korábban készült mint ahogy megszülettem. De még mindig jó kis film. Bár volt egy kis hiányérzetem az estével kapcsolatban … mégpedig hogy a film vége előtt 5 perccel elment a hálózat. Láttam már a filmet szóval tudtam mi a vége de így nem volt teljes a film. Na de sebaj, ennyi gondom legyen az életben.

Hétvége másik filmje pedig a Ghost Rider Nicholas Cage-val.

 

Ez a film hogy mekkore egy szar???!!! Agyaúúúúrr isten. Tényleg … végig szenvedtük … de soha többet … és ennek van egy második része is … Nicholas Cage-nek ennyire nincs már pénze hogy minden szart elvállal … anyám … a történet úgy ahogy van hülyeség … unalmas és valahogy egy semmi ez a film. Huszadrangú alkotás.

A bejegyzés trackback címe:

https://mindenheten.blog.hu/api/trackback/id/tr391663024

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása